איזה פחד, אני מאוהבת…

שאלה: אני לא חדשה בעולם ההיכרויות ויצא לי כבר להיפגש עם לא מעט בנים, אבל בדייט האחרון קרה לי משהו מוזר. זו היתה בסך הכול הפגישה השניה עם הבחור, אבל לאחריה פשוט לא הצלחתי להירדם. אני מפחדת שאני…מאוהבת. הוא באמת בחור מעולה ואני חושבת עליו כמעט כל הזמן. זה ממש מטריד אותי. לא נראה לי שבשלב כזה אמורים להרגיש ככה. אולי אני פשוט לא יודעת להגדיר את הרגשות שלי אבל אני ממש לא רוצה להיות מאוהבת. אני פוחדת להתלהב ולהיסחף ובסוף להתאכזב. נכון שיש משהו כיף בהרגשה הזו אבל אני פוחדת ממה שיקרה אחר כך…

תשובה: שלום לך. קודם כל תירגעי. עצם זה שאת מודעת לְמַה שעובר עלייך ומתעקשת לתת לשכל להוביל ולעשות סדר, זו כבר נקודת חוזק שתעזור לך. ה’סם’ הזה, שקוראים לו ‘להיות מאוהב’, זו מין מתנה שקיבלנו, שלפעמים יש לה תפקיד ויש בה צורך, אך היא גם עלולה לסנוור ולהוביל אותנו לדברים שאינם מתאימים לנו.

נסתרות דרכי הרגש. לא תמיד ניתן לדעת מה הדבר שגורם לנו ‘להידלק’ על מישהו מסויים, אבל האמת היא שלא בטוח שזה מה שמשנה עכשיו. העיקר הוא שתשימי לב להישאר עם עיניים פקוחות ושכל ישר, ולא תחמיצי את הבירור האיכותי שאת רגילה אליו. כל אותן שאלות שצריכות לשבת אצלך בראש מאחורה ולהנחות אותך במהלך כל קשר, אל תוותרי עליהם עכשיו – מה זה אומר בשבילי להתחתן? איזו זוגיות אני רוצה לבנות? איזה מין בחור אני צריכה? וכו’. השתמשי בכל הכלים שברשותך – בירורים טלפוניים אצל אנשים שמכירים אותו, ייעוץ עם מישהו אובייקטיבי ומבין עניין שיוכל לסייע לך ועוד. אם  תעבדי נכון תוכלי לגלות בקרוב האם חוץ משכרון אהבה יש כאן גם פוטנציאל לבן זוג לחיים. בהצלחה.

 

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן