לחזור אליו?

שאלה: אני בחורה בת 24 וכבר שלוש שנים מחפשת להכיר את בעלי לעתיד. לפני שנתיים יצאתי עם בחור ואחרי כמה פגישות החלטתי שזה לא זה ונפרדנו. לפני כמה ימים הוא התקשר אלי ושאל אם אני פנויה והאם אהיה מוכנה לתת לו שוב צ’אנס. טכנית אני יכולה להיפגש כרגע אבל מתלבטת מאוד אם להיכנס לזה שוב. אני יודעת שעם הזמן קורים דברים ואנשים משתנים, אבל אין לי מושג מה המצב הפעם. כדאי לנסות?

 

תשובה: ראשית נקדים שתי הערות חשובות:

א. לא כדאי לצאת ‘סתם’ רק בגלל שאת פנויה ושהוא הציע. כדי להקדיש ערב מחייך, להיפתח ולחשוף את נפשך לפני אדם זר, צריך שיהיה בסיס הגיוני למה מוצדק לעשות את זה. זו הסיבה שלפני שנפגשים מבררים שיש היתכנות שייצא מכאן משהו חיובי. זה נכון לגבי פעם ראשונה וכל שכן לגבי ‘סיבוב שני’.

 

ב. את צודקת שעם הזמן אנשים משתנים, וייתכן שמה שפעם לא התאים לך, היום כן. לא כי החלטת להתפשר ולוותר על משהו שקודם רצית. אלא כי זכית להתבגר, להתפתח, לעדכן את סדר העדיפויות שלך. לכן אם עולה משהו מן העבר, לא כדאי לשלול אוטומטית אלא לבחון את ההצעה ברצינות. לגופו של עניין – נסי להתייחס להצעה כאילו זו הפעם הראשונה שאתם מכירים, תוך לקיחה בחשבון של מה שגרם לך להיפרד ממנו בעבר. נסי לברר עליו היום, דרך אנשים אחרים, ואולי גם ישירות בשיחה מקדימה, איפה הוא עומד היום, איזה מין בן אדם הוא, במה הוא שונה מאותו אחד שנפרדת ממנו (במה את שונה מאיך שהיית לפני שנתיים?). היו רבים שהתחתנו בסופו של דבר עם מישהו שנקרה בדרכם בעבר, והתברר שלכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים. בהצלחה!

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן