היא מבוגרת ממני

שאלה: אני בן 24 ומנסה להכיר בחורה למטרת נישואים. לאחרונה הציעו לי להכיר מישהי איכותית ומעניינת. כמעט והלכתי על זה אבל היה דבר קטן שעצר אותי. לא נעים לי להיות קטנוני אבל היא מבוגרת ממני בשנה. עד עכשיו יצאתי תמיד עם בנות צעירות ממני, ותמיד הרגשתי הבוגר והמנוסה. אני לא יודע איך זה יהיה איתה אבל יש לי רתיעה מהעניין. זה מוצדק?

 

תשובה: יש איזו מוסכמה בציבור שקובעת שאם הבחור מבוגר מהבחורה בשנה, שלוש או אפילו חמש שנים זה מצוין. לעומת זאת, אם היא מבוגרת ממנו בחצי שנה, זה כבר לא בסדר. האם יש בזה היגיון? אומנם, ייתכן שבחורים רבים מחפשים מישהי צעירה יותר, כיוון שבנות בדרך כלל יותר בוגרות ומפותחות רגשית מבנים, ודווקא עם מישהי יותר צעירה, בחור עשוי יוכל להרגיש ביטחון ודומיננטיות. אבל חשוב לזכור שיותר משההובלה בקשר תלויה בגיל, היא תלויה באישיות של האדם ובדרך שלו להתמודד עם החיים. אתה יכול לצאת עם בחורה שצעירה ממך בשלוש שנים ולגלות שהיא יותר בוגרת וחכמה ממך, ואתה יכול להיפגש עם מישהי שנולדה שנתיים לפניך ולהרגיש שאתה עם ילדה קטנה.

העובדה שעד היום נפגשת עם צעירות ממך או שהתנסית בסוג מסוים של מערכת יחסים לא אומרת שלא תוכל להרגיש טוב ושלם גם עם סגנון אחר. כדאי לך לבדוק עם עצמך עד כמה הרתיעה שאתה מדבר עליה נובעת ממקום אמיתי ומצורך שלך בסוג מסויים של קשר, או שהיא נובעת ממוסכמה חברתית, חוסר ביטחון עצמי וכדו’.

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן