ד. כל התשובות נכונות

יצחק אבינו כלל לא הכיר את רבקה בעת שהתחתן איתה. אליעזר, עבדו של אביו, בחר את הכלה עבורו, והאהבה התחילה לפרוח ביניהם דווקא לאחר הנישואין. אצל יעקב אבינו, לעומת זאת, זו היתה אהבה ממבט ראשון. מיד כשראה את רחל ליד הבאר נקשרו נפשותיהם.

מה יש ללמוד מכאן? ישנן דרכים שונות להתחברות הנפשות. יכול להיות כך וייתכן גם אחרת. הכלל הכי חשוב הוא באהבה הוא שאין כללים, וכמו שאומר הפתגם הידוע: “באהבה ובמלחמה – הכול אפשרי”.

חשוב להפנים חזק את התובנה הזו כשאנו יוצאים להכיר בן/ת זוג, כיוון שאחד המכשולים הגדולים בדרך אלו התבניות והדמיונות שרצים לנו בראש על איך הדברים צריכים להתנהל. על קצב התפתחות הקשר, על ההתנהגות של הצד השני ועל ההבדלים בינינו. לא פעם קשרים פוטנציאליים מדהימים יורדים לטימיון ונדחים הצידה רק בגלל שאינם מתאימים לכל מיני כללים שלא כתובים באף מקום חוץ מבראש שלנו. הם נוצרו מתוך השוואה לדברים שראינו ומצאו חן בעינינו אצל זוגות אחרים, ממה ששמענו בילדות וממה שראינו בסרטים וספגנו מספרים ושירים. למרות שאני בטוח לגמרי שאני יודע בדיוק מה אני צריך ואיזו בת זוג תתאים לי, צריך להגיע לפגישות כמה שיותר פתוחים לְמַה שהקב”ה מזמן לנו. אם תתנו לחיים להפתיע אתכם, תגלו שנפתחים לכם עולמות חדשים.

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן