באג הניגודים

לכל רווק ורווקה יש את ‘רשימת המכולת’ שלהם. אתם הרי מכירים את זה, אוסף התכונות שחשוב לי שיימצאו בבן או בבת זוגי לעתיד. האמת שיש הרבה מה לומר על הרשימה הזו. על מה שמחולל אותה, על האורך שלה, ועל היחס בינה לבין מה שאני באמת צריך. נתמקד הפעם בנקודה אחת – השילובים. רבים אוהבים לחפש את השילוב האולטימטיבי. דוס אבל פתוח, תוסס וחברותי אבל שליו ושקול. כריזמטי ודומיננטי אבל רגיש ומקשיב.

אלא שכאן מתגלית בעיה קטנה. לכל מטבע יש שני צדדים. לכל תכונה יש יתרון וחיסרון. אפשר לאהוב את זה, אפשר לשנוא את זה, אבל אי אפשר לרצות לקבל דבר והיפוכו ביחד. מי שלא מבין את זה עלול להיתקע שנים בגלל ‘באג הניגודים’. הוא יחפש משהו שעל הנייר נראה מצוין, אך במציאות – הוא כמעט בלתי אפשרי. זה לא שלא ייתכן למצוא מישהו שהוא תורני מאוד ויחד עם זה רחב אופקים ופתוח. אבל יש דברים רבים שפשוט לא הולכים טוב ביחד, וגם אם שניהם קיימים – בהכרח האחד יבוא על חשבון השני. אדם שתכונה מסויימת מאוד דומיננטית באישיות שלו, לא יוכל להכיל תכונה הפוכה לה. חשוב לך שהבחור שלך יהיה מסודר ומחושב? אין בעיה. רק תדעי שזה בא על חשבון ספונטאניות וזרימה. אתה רוצה שאשתך תהיה מאוד חברותית ומתקשרת עם אנשים? בבקשה. רק אל תבוא בטענות אחר כך שבכל מפגש חברתי היא תופסת את הבמה ומשאירה אותך בצל.

וכאן אין לנו ברירה אלא לעשות חושבים מה באמת יותר חשוב לנו ולקבוע סדרי עדיפויות. לרצות שמישהו יהיה ‘גם’ ‘וגם’ ו’גם’ ו’גם’, זה עבד אולי אצל חרבונה. אצל אנשים אחרים זה כבר הרבה פחות מצוי…

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן