פגישה ראשונה

נכון שזה נשמע מפתיע אבל התפקיד העיקרי של הפגישה הראשונה הוא – לבדוק היתכנות של פגישה שניה. טעות נפוצה היא לבוא אליה בגישה של: ‘אני הולך עכשיו לפגוש את אשתי’. עמדה כזו, קרוב לוודאי, תכשיל את הסיכוי שייצא מכאן משהו חיובי. בוא במחשבה של “אני הולך לפגוש בן אדם“. המטרה היא לנהל שיחת היכרות ידידותית, זורמת ונעימה. את הנושאים הכבדים תשמרו להמשך.

חשוב לדעת שהרבה מאוד אנשים לחוצים ונבוכים בדייט ראשון, ולא מגיעים אליו במיטבם, ובכל מקרה אי אפשר לקלוט עומק וניואנסים של אישיות בפגישה ראשונה. אם היו כמה רגעי שתיקה מביכים זה טבעי ולא בהכרח מעיד שזה לא שייך, ובאותה מידה גם אם היה מלהיב ומדהים היזהר לא להיסחף עם הדמיונות וכבר לתכנן על איזה אולם אתם סוגרים. לא כדאי להאריך מידי גם אם אתה מרגיש מעולה. אם גם היא חושבת כמוך יהיה לכם מספיק זמן ביחד בהמשך.

כל עוד אינך משוכנע לגמרי שזה ממש לא זה – שווה לתת צ’אנס לפגישה שנייה ואולי גם שלישית. מדהים כמה דברים משתנים ונראים לנו אחרת מפגישה ראשונה לשנייה (כולל עניין של מראה חיצוני!). רבים מעדיפים שלא לקבוע בסיום הפגישה מה הלאה אלא לדבר על זה בטלפון. אם כך מיד למחרת הפגישה אתה מתקשר אליה! אל תשאיר אותה תלויה באוויר. בהצלחה.

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן