נפלאות הסמס

אחד הדברים הנפלאים שברא הקב”ה הוא הסמס. לא ייאמן אילו יתרונות עצומים יש למסרון קטנ’ציק כשאתה לא יכול לדבר (באמצע הרצאה/ישיבה), או לא רוצה לדבר (אין מצב ששיחה טלפונית איתו תיקח פחות מרבע שעה…). גם אם הצד השני לא זמין כרגע, אתה פשוט משגר, וכשהוא יתפנה – הוא יתייחס.

גם בתחום ההיכרויות הסמס שידרג יכולות בכמה תחומים. לדוגמא:

– את נמצאת בתקופה של “יובש” וכבר חודש וחצי לא הייתה שום הצעה? מה דעתך על סמס לתזכורת לכמה חברות נשואות – “מה העניניים? חושבת עליך. גם את חושבת עלי?…”, או – “מה נשמע? תגידי, יש לך או לבעלך במקרה איזה רעיון שעשוי לעניין אותי?…”.

– אתה רואה שאתה הולך לאחר לדייט ברבע שעה? אל תיתן לה להתייבש סתם כך. שַגֵר לה – “ממש מתנצל. נתקעתי פה בפקק עצבני. כמה דקות ואני אצלך”.

– סתם כך להביע התעניינות: “בוקר טוב. שיהיה לך יום נפלא”. “בהצלחה במבחן היום!”, או – “נו, איך היה המבחן? עבר בשלום?”. “שבת שלום והרבה שמחה. נדבר במוצ”ש”.

אומנם, אם החלטת שזה לא זה, בדיוק לשם כך המציאו טלפון (ולפעמים פגישה פנים אל פנים. תלוי באורך הקשר וברמתו). בחיים לא תשלח לה סמס כמו: “נראה לי שזה לא ילך בינינו. ביי”. צריך גם להיזהר מלבנות תילי-תילים של פרשנויות על סמך סמס שהבחור שלח לך-‘לְמַה בדיוק הוא התכוון?’. במקום זה דברו גלויות.

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן