לצאת עם בחור בצבא

שאלה: הציעו לי להיפגש עם בחור שנמצא כרגע בשירות קרבי בצה”ל. שמעתי עליו דברים טובים מאוד, ומבירורים שעשיתי נראה לי שזה ממש בכיוון שאני מחפשת. העניין הוא שהבחור בשירות קרבי, וה’יציאות’ שלו הם לא משהו. האם אפשר לבנות קשר בצורה כזו? יש טעם לנסות בכלל?

 

תשובה: אין תשובה אחת לשאלה הזו, והיא תלויה בכמה גורמים. ברור שקשר עם בחור הנמצא בשירות צבאי אינטנסיבי נבנה בקצב אחר מאשר עם בחור ב’אזרחות’. הוא דורש יותר סבלנות (לפעמים יחלוף שבוע או שבועיים בין הדייט הראשון לשני…), היחס בין המפגשים פנים אל פנים לשיחות הטלפוניות משתנה, ולעיתים גם הפניוּת הנפשית שלו לקשר נמוכה יותר. זה לא אומר שזה לא יצליח והמציאות מלמדת על הרבה בתים יפים בישראל שהוקמו בדרך הזו, אך חשוב להיות מודעת לכל זה מראש. יש בחורות שזה לא מתאים להן וחבל להתחיל עם זה בכלל, ויש אחרות שיהיו נכונות להיכנס לתוך זה מתוך רצון להיות שותפה בערך הגדול של שירות בצה”ל שזו משימה אידאליסטית כלל-ישראלית חשובה.

שאלה נוספת נוגעת לעתיד. האם הבחור כרגע זמנית בצבא, אבל בעוד מספר שבועות/חודשים הוא ישתחרר/יעבור לתפקיד נוח יותר הדומה לאזרחות, או שמדובר בבחור עם ‘אופק צבאי’, ואז עלייך לשאול את עצמך – מהי המשמעות של להיות נשואה לאיש צבא והאם זה מתאים לך. אם את חושבת על הכיוון כדאי לך לשוחח בעניין עם נשים הנשואות לאנשי צבא וללמוד מהן על המשמעויות של העניין. בהצלחה!

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן