ללכת לשדכנית? אני?! מה, השתגעתי?!

אז זהו שלא. נכון שיש הצעות שמגיעות מחברים וקרובים (או שלא…), אבל למה שלא נשתמש באחד הכלים החזקים ביותר בשוק כדי להשיג את המטרה שלנו?! הרי מי שמחפש לקנות רכב/דירה/מוצר חשמלי לא מסתובב ברחוב בתקווה שמושא חפצו ייפול לו מן השמים. הוא הולך אל המקום הטוב ביותר בו מרוכזות האופציות למצוא אחד כזה (לוח זאפ/המדור הרלוונטי בעיתון/סוכנות רכב וכדו’). למה כשמדובר במציאת בן זוג אנחנו בונים על ניסים ואקראיות?

לא נעים לומר אך האמת היא שאצל רבים המחסום המרכזי מלפנות לשדכן מקצועי זו הסטיגמה השגויה כאילו זה משהו ‘חרדי’, ‘ארכאי’, שייך רק ל’מיואשים’ כמו גם העובדה שזה לא מתאים לפנטזיות הרומנטיות שרקמנו לעצמנו על איך נפגוש לראשונה את הנסיכ/ה שלנו…

שדכנים הם אינטרסנטים? ייתכן. אבל האינטרס המרכזי שלהם הוא למצוא לך מישהי שתהיה מעוניין בה.

מה אמרת, זה “עולה כסף”? ברור. אתה מכיר דבר שווה אחד בחיים שמגיע בחינם? יש לך מושג כמה זמן, טלפון, סבלנות ועצבים צריך כדי להוציא לפועל שידוך אחד? בכל מקרה, אם יש דבר ששווה להשקיע בו בחיים כסף זה התחום הזה (ובכל אופן, התשלום הראשוני אמור להיות קטן והתשלום העיקרי הוא כשמצליחים בעז”ה).

ייתכן שבחירת ליבך תגיע בדרך אחרת בסופו של דבר, אבל כיהודים מאמינים אנחנו דוגלים בהשתדלות מעשית. כשמדובר בהיכרויות ההיגיון אומר שהכתובת הראשונה היא מישהו שזה המקצוע שלו. לא כך?

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן