לא מצליחה להיפרד

שאלה: יצאתי עם בחור במשך חודשיים. זה היה לי ממש טוב ונורא נקשרתי אליו. שלשום נפגשנו והוא הודיע לי שאחרי הרבה מחשבות הוא הגיע למסקנה שזה ממש לא מתאים לו ושהוא מפסיק את הקשר. כמה שניסיתי לשכנע אותו וללחוץ עליו שבכל זאת נמשיך ושייתן צ’אנס, הוא סירב. מאז אני פשוט משתגעת. כל היום אני חושבת עליו. אני נכנסת לפייסבוק שלו כמה פעמים ביום לראות מה קורה איתו, עם מי הוא מתכתב והאם אולי כתב משהו על הפרידה שלנו. אני קוראת כל הזמן את הסמסים היפים שהיה שלח לי בעבר ומסתכלת בתמונות שלנו ביחד. קשה לי נורא להמשיך הלאה…

 

תשובה: אני מצטער לשמוע על מה שקרה. לא קל לקבל הודעה כזו על פרידה, בפרט אחרי כל מה שהיה ביניכם. בעיקר כשאת דווקא כן מעוניינת בקשר. אולי אפילו דימיינת איך אתם מתחתנים ומקימים בית וכו’ וכו’.

אלא שעכשיו צריך לחזור למציאות. ולפעמים היא קשה ולא נעימה. פרידה מעולם לא היתה דבר קל. העצה שלי אלייך היא: אל תעשי אותה קשה עוד יותר. אל תסבכי את עצמך בזכרונות העבר ותפריעי לעצמך להמשיך הלאה. אם את מגיעה למסקנה שלא ניתן לשכנע אותו להמשיך יחד, המשימה כרגע היא לעזור לעצמך להיפרד ממנו. הרגעים הראשונים הם כמובן הקשים ביותר, אבל ברור שהדברים שסיפרת עליהם לא מקלים עלייך את הפרידה אלא בדיוק להיפך. מה לעשות? פשוט מחקי אותו מהפייסבוק שלך. מהסלולארי. תעשי delelte על התמונות המשותפות והסמסים הרומנטיים. זה פשוט מזוכיזם להמשיך ולבחוש בהם, וזה גם לא מאפשר לך להתקדם הלאה. עכשיו את צריכה לחזור לעצמך. לחזק את החיבור שלך לתחומים האחרים בחייך – לימודים, חברות, משפחה, תחביבים, אלוקים… רק כעבור זמן, כשתהיי מוכנה ונקייה נפשית, תוכלי גם לחשוב על להיפגש עם מישהו אחר.

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן