כדאי לעשות הפסקה?

“שי ואני יוצאים כבר חמישה חודשים. בשבועות האחרונים אנחנו מדברים גלויות על האופציה של חתונה, אבל אני נקרעת מהתלבטויות ולא מצליחה להחליט. הזמן שעובר רק מכניס אותי ליותר לחץ ובלבול. אולי כדאי שאציע לו שנצא לפסק זמן של שבועיים, בהם כל אחד יהיה לבד עם עצמו ויבחן איך הוא מרגיש עם הקשר והאם הוא באמת רוצה להתקדם לחתונה?”

 

“כבר חמש שנים אני עמוק בעולם הדייטים, עובר מקשר לקשר ומבחורה לבחורה. אני שקוע עד הצוואר בעניין ומרגיש כבר שחוק, עייף ומשועמם. יכול להיות שכדאי לצאת לכמה חודשים של הפסקה טוטאלית מכל עיסוק בנושא הזה. להתרענן, להחזיר לעצמי את החשק, ואז לחזור לזה בכוחות מחודשים?”

______________________________________________________

הפסקה ביציאות היא נשק מסוכן. מצד אחד, יש מקרים בהם היא עוזרת למלא מצברים ולהתחדש או לצאת מהבלבול ולברר דברים. מצד שני לעיתים היא רק גורמת נזק  ומורידה לטימיון קשר שהיה עשוי להצליח. הבעיה הגדולה היא שקשה לִצְפּוֹת מראש מה מהאפשרויות תהיה נכונה במקרה שלכם.

מי שנמצא תקופה ארוכה מאוד בעולם ההיכרויות ומרגיש שעוד שניה הוא טובע, ייתכן שכדאי לו לקחת צעד אחורה ולצאת לפסק זמן. אך יש להקפיד שהוא יהיה קצוב, מנוצל היטב (לנוח ולהתאושש, אך גם לבירורים עקרוניים על איך מכירים ובונים קשר נכון), ושזה לא יקרה לעיתים קרובות מידי…

כשנמצאים בתוך קשר ומרגישים בלבול ולחץ כדאי להעדיף לברר את הספיקות וההתלבטויות דרך התייעצות והתבוננות, ורק כאופציה אחרונה ללכת על האופציה של הפסקה.

 

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן