יותר מידי הצעות

שאלה: אני רווק ותיק המחפש כבר מספר שנים את זיווגי. אחרי תקופה ארוכה ומתסכלת של ‘יובש’, פתאום אני מוצף בהצעות. חודשיים לא נפגשתי עם אף בחורה ופתאום יש לי ארבע הצעות במקביל ואני לא יודע מה לעשות. להגיד כן לכולן יחד כדי לא להחמיץ את ההזדמנות? להיפגש איתן אחת אחת? כשקורה לי דבר כזה אני רק מתבלבל ולא יוצא מזה כלום דווקא בגלל שיש לי כמה אופציות. מה לעשות?

 

תשובה: ראשית, אני שמח בשבילך על שפע ההצעות. תסכים איתי שעדיף מצב בו אתה צריך לבחור מבין האפשרויות לבין מצב בו אתה כל-כך רוצה לצאת, אבל אין עם מי. אומנם, צריך להיזהר ששפע ההצעות לא יכשיל אותך. שלא ייצור תחושה ש’גם אם לא ילך עכשיו לא נורא, כי בטח ההצעה השניה שמחכה מעבר לפינה טובה יותר’, וממילא לא תשקיע ולא תתמסר לאף אחד מן הקשרים, מה שיגרום לכישלון ולאבדן הפוטנציאל הגלום בו.

ברור שלצאת עם כמה בנות במקביל זה דבר בעייתי, הן מבחינת ההגינות המוסרית כלפי כל אחת מהן, והן מבחינת סיכויי ההצלחה של הקשרים. כשרוקדים על כמה חתונות אי אפשר ללכת ברצינות על אף אחד מהן.

לכן, יש מי שיעדיף לשמוע פרטים כלליים על כל ההצעות ואז ללכת על מה שנראה לו יותר מתאים, לברר עליה ולהסתער על אותו קשר כאילו הוא היחיד בעולם ואין הצעות אחרות שממתינות. ויש מי שמרגיש שאפילו לברר על כמה הצעות במקביל זה מבלבל אותו ויעדיף לברר על אחת ואם נראה לו ללכת על זה, ורק אם לא – לבדוק את האופציה הבאה בתור. 

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן