“ואולי יש מישהי יותר טובה…”

שאלה: זו לא פעם ראשונה שזה קורה לי. אני מכיר מישהי, היא מוצאת חן בעיני, הקשר מתפתח ואנחנו כבר מדברים על חתונה. אבל אז מתעורר לי מין קול קטן בלב שאומר “ואולי יש מישהי יותר טובה?! אולי אם תחכה עוד קצת תפגוש מישהי יותר חכמה/יפה/מוכשרת בלי כל מיני חסרונות שאתה רואה עכשיו?!”, ואנחנו נפרדים…

 

תשובה: היצר הרע כידוע לא מדבר שטויות. יש אמת בדבריו. הרי אהבה היא דבר כל כך גדול, אדיר, עצום, לכל החיים. וכי אפשר להתפשר על פחות מהטוב ביותר?!

ובכל זאת המחשבה ש’אולי יש מישהי יותר טובה’ מגיעה ישירות מן היצר הרע שכנראה מצליח להפיל בפח גם בחורים חכמים כמוך. איך? קודם כל, כי אין מצווה להתחתן עם הבחורה ‘הכי טובה’. דרך אגב, גם לא בטוח שאתה הבחור הכי טוב בעולם (ואם טעיתי אני מתנצל).

אבל מעבר לזה – ‘הכי טוב’ הוא פונקציה שיותר משהיא תלויה בבחירת האדם איתו תתחתן, היא תלויה באופן בו תנהלו את חיי הנישואין שלכם. העיקרון הזה נכון, אגב, בהמון תחומים בחיים. הכרתי הרבה חבר’ה צעירים שהלכו לישיבה ‘הכי טובה’, מבסוטים מעצמם, ובזבזו שם את הזמן שלהם. חבר’ה אחרים שהתקבלו רק למקומות נחשבים פחות, ניצלו הזדמנויות ויצאו משם גדולים. במילים אחרות, למה להגיד שזה לא ‘הכי טוב’? ביחד תוכלו לדאוג שהקשר והאהבה שלכם יהיו הכי טובים שאפשר.

לכן, אם אתה מכיר מישהי שטוב לך איתה, שאתם מתאימים בדברים החשובים ורוצים לבנות ולהתקדם ביחד, אל תיתן לקולות שקריים לבלבל ולהטעות אותך. מה אמרת? יש לה גם חסרונות? נפלא. אם כך זה ממש מתאים. כי הרי גם לך יש. יהיה לכם על מה לעבוד ביחד. בהצלחה!

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן