הוא מוכן והיא לא

שאלה: אני בחורה בת 25 ויוצאת כבר שלושה חודשים עם בחור מקסים. משלב מוקדם של הקשר הוא היה די סגור שזה זה והתחיל לדבר איתי על חתונה. טוב לי איתו ואני מוצאת בו את רוב הדברים שחיפשתי בבן זוג, אבל קשה לי להגיד לו כן. אני אחת כזו שדברים לוקחים אצלה זמן, והדיבורים על חתונה רק מלחיצים אותי. אני מרגישה שאני צריכה עוד זמן כדי להגיע להחלטה אבל אני חוששת למרוח אותו סתם. מה לעשות?

 

תשובה: מצוי מאוד שיש פער בין בני הזוג במידת ההתקדמות שלהם בתוך הקשר. זה יכול לנבוע מגורמים שונים כמו גם מהבדלים של אופי, ולא מעיד בהכרח שיש בעיה כלשהי בקשר. מכל מקום כדאי שתבררי עם עצמך האם זה רק עניין של זמן ואת פשוט זקוקה לעוד כמה שבועות כדי ‘להתבשל’ עם זה, או שיש משהו ‘לא פתור’ בקשר שלכם והוא זה שחוסם אותך מלהתקדם, ואם כן מה שיקדם אותך אינו עוד זמן שיחלוף אלא התמודדות ישירה עם העניין.

אני מציע לך לדבר עם הבחור ישירות ולומר לו איך את מרגישה ביחס לקשר וביחס אליו, שאת רואה כאן פוטנציאל ויש לך רצון להמשיך, ושתשמחי אם ייתן לך את התמיכה ומרחב הזמן הנדרש כדי להתקדם הלאה. האופן בו יגיב יכול להעיד על היכולת שלו להכיל אותך ולהתחשב בהבדלים ביניכם, דבר משמעותי לקשר בעתיד. לצד הזמן, יש עוד דרכים שיכולים לעזור לקשר להתקדם וכדאי לפעול כדי לנוע קדימה.

ולסיום כמה מילים לבחור – אי אפשר לקבל החלטה על חתונה מתוך לחץ. ככל שתשדר לה רוגע ונחת הסיכוי שההחלטה תבשיל אצלה קודם, גבוה יותר. אתה הרי גם לא רוצה שהיה תתארס במהירות מתוך לחץ, וביום שלמחרת יתחיל כל הבלגאן מחדש. שיהיה לשניכם בהצלחה.

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן