האם ליזום קשר עם בחור שראיתי?

שאלה: השתתפתי אתמול במסיבת שבע ברכות של חברה, וראיתי שם בחור שמצא חן בעיניי. אני לא מכירה אותו ולא יצא לנו להחליף מילה, אבל הצלחתי לקלוט את השם שלו. מאז אני חושבת עליו-עלינו, ואומרת לעצמי שמי יודע, אולי יכול לצאת מזה משהו…מה אפשר לעשות? יש בעיה אם אני אנסה להציע לו שניפגש?

תשובה: חתונה היא מטרה מקודשת ודרכים שונות ומגוונות יכולות להוביל אליה. אם מבחינה חיצונית את מוצאת שהבחור מתאים לך, כדאי לעשות בדיקת היתכנות בנושאים המהותיים יותר. נסי להתעניין דרך גורם שלישי המכיר את הבחור איזה מין בן אדם הוא, מה הוא עושה בחיים, האם הוא מתאים למה שאת מחפשת. אם תוצאת הבירור חיובית ניתן להתקדם לצעד הבא ולבדוק – האם הוא בכלל פנוי/מעוניין להיפגש (אולי הוא בכלל נשוי?). אם התוצאות חיוביות, בַּקְשִי שישאלו אותו האם הוא מוכן להיפגש איתך.

גם במקרה (הנדיר) שאת נתקלת בבחור טוב ומתאים אך לא מוצאת אף גורם שלישי שיכול לקשר ביניכם, לא הייתי נמנע מלנסות ליצור קשר באופן ישיר, בעדינות ובצורה מכובדת.

דרך אגב, אין פסול בכך שהבחורה היא זו שיוזמת את הקשר. כך עשתה אביגיל לדוד המלך (שמואל א,כה,לא. מגילה יד,ב וברש”י), אך כדאי לעשות את הדברים בחוכמה ובצניעות. בהצלחה!

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן