דרוש מקצוען

מה אתה עושה כשאתה נוסע ברכב ושומע רעש חשוד מהמנוע? איך את מגיבה כשהביוב עולה על גדותיו ומציף את הבית? פשוט מאוד. פונים לאיש מקצוע! ברור, לא? הרי לא אסתכן לטפל לבד בדברים שאני לא מספיק מבין בהם, כשיש מומחים בעלי ניסיון שכבר התמודדו בהצלחה עם מאות מקרים מהסוג הזה.

אז למה כשזה מגיע לתחום כל-כך מהותי כמו מערכות יחסים וקשרים יש לנו רתיעה איומה מלהיעזר במקצוען ואנחנו מעדיפים להמשיך להסתבך ולהתברבר ולהפסיד זמן וכוחות נפש יקרים?!

על מה אני מדבר? כבר עברתָ ממזמן את גיל 20, וכבר נפגשְת עם יותר בחורים ממספר הנרות שדלקו על עוגת יום ההולדת האחרונה שלך. ובכל זאת משהו תקוע. אתם נפגשים ונפגשים וזה לא קורה. זה בדיוק הזמן לפנות ליועץ נישואין או פסיכולוג. לא מדובר בטיפול ממושך. הניסיון מראה ש-2,3 פגישות עם איש מקצוע מנוסה יכולות לשחרר חסימות, לגלות שגיאות בהתנהלות או בדפוס הפעולה שלנו ולקצר את הדרך לחופה באופן משמעותי. סליחה, מה אמרת, זה…יקר? בוודאי! מי שמכיר משהו שווה באמת בעולם הזה שמגיע בחינם מוזמן להודיע לי… ברור שעל תמורה איכותית משלמים, ולא נראה לי שמישהו היה מפקיד את הבריאות שלו ואפילו לא את המכונית בידי מישהו שעובד בחינם. אם יש משהו ששווה לשלם עליו כסף – זה משהו מהסוג הזה. לא כך?

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן