“אולי תהיה מישהי יותר טובה…”

שאלה: יצאתי עד היום עם המון בחורות. הפעם אני בקשר עם מישהי ואני מרגיש שזה שונה. יש בינינו כימיה נהדרת ואני מוצא בה כמעט את כל הדברים שהיו חשובים לי בבחורה. ובכל זאת אני מרגיש שקשה לי ללכת על זה עד הסוף. כל הזמן מנקר בלב החשש שאולי יכולתי למצוא מישהי יותר טובה. זה עדיין לא בדיוק כמו שרציתי ואם רק אמתין עוד קצת אפגוש מישהי שאיתה יהיה את הכול. אם חיכיתי עד היום, לא שווה לחכות עוד קצת?

תשובה: שלום ידידי. אין מצווה להתחתן עם הבחורה הטובה ביותר בעולם. לא בטוח שיש בעולם ‘מושלמת’ כמו שאתה חולם (וכמו שנוהג לומר הרב אבינר, גם אם היתה – לא בטוח שהיא היתה רוצה להתחתן איתך…). אבל חשוב יותר – המושג ‘למצוא מישהי יותר טובה’ – מוטעה מעיקרו. כי הטוב ביותר, יותר מִשֶהוּא תלוי בנתוני הפתיחה המקדמיים של הבחורה, הוא תלוי בעבודה הזוגית שתעשו יחד כדי לבנות את הקשר שלכם.

לכן, מחשבה מהסוג שתיארת עלולה להיות סוג של יצר הרע, או סתם משקפת את החשש המוכר לעשות את הצעד הגדול, ‘לקפוץ למים’ ולקבל החלטה על חתונה. אם אתם מרגישים שיש ביניכם חיבור, תקשורת טובה, ואתה מוצא בה את ארבעת הדברים המרכזיים שהיו חשובים לך בבחורה איתה תרצה להקים בית, יכול להיות שצריך לאזור אומץ, להתמלא באמונה בקב”ה שלא סתם זימן לך אותה, ולהתקדם הלאה. זכור שאם לא תנטרל את המחשבה “אולי תהיה מישהי יותר טובה”, היא יכולה להמשיך ללוות אותך גם אחרי האירוסין, החתונה ואפילו אחרי שלושים שנות נישואין…

 

 

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן