אולי זה לא זה…

מזל טוב! בשעה טובה – התארסתם. אחרי תקופה ממושכת של פגישות הגעתם למסקנה שנועדתם זה לזו. הרבה זמן לא ישכחו את האירוע שלכם. השמחה האדירה, הריקודים, כל החברים ובני המשפחה שבאו לקחת חלק ברגע הנשגב הזה. זה היה פשוט כמו חלום. אלא שלמחרת בבוקר כשפקחת עיניים פתאום התחלת לרעוד. להזיע. לאט לאט התחלת להפנים שמשהו קרה בחיים שלך. ששום דבר לא יחזור עוד להיות כמו שהיה. אתה הולך להתחתן. איתה. לנצח…

ופתאום, כל מיני סימני שאלה החלו לעלות לך. כל מיני פחדים וחששות התחילו לצוף ולערער את החלום הורוד שהיית שקוע בו. ‘ואם זו טעות? ואולי סתם מיהרתי להחליט? והרי אני יודע שיש כמה דברים שזה לא בדיוק כמו שדמיינתי לעצמי…”.

קודם כל, ידידי, תירגע. שב. נשום עמוק. מזוג לעצמך כוס מים קרים. דע לך, שמה שעובר עלייך עכשיו זה משהו שקורה להמון זוגות מאורסים. זה לא סימן שהכול היה טעות. זה פשוט אומר שאתה נורמאלי. מה שצריך לעשות עכשיו זה להתמודד. לקחת את הפחד שתקף אותך פתאום ולנסות לפרק אותו לגורמים שאפשר לבחון אותם. לפעמים קשה לעשות את זה לבד ועדיף יחד עם מישהו בוגר, נשוי, מבין עניין ובעל מבט אובייקטיבי. מה קרה פתאום? האם גילית עליה משהו שלא ידעת עד היום? הסתירו ממך משהו ופתאום זה נחשף? או שאולי הפחד מלעשות צעד כה משמעותי בחיים פשוט מאיים עליך, והוא משתמש בכל מיני חסרונות (ואין אדם ואין קשר שאין בו חסרונות) כדי לזרוע פחד ולערער את הביטחון שלך. כשמפרקים את הפחד המעורפל למילים, לנקודות, הוא הופך למשהו שאפשר להתמודד איתו. בהצלחה!

כתבו תגובה

רוצים לא לפספס את התכנים והסרטונים החדשים?


הצטרפו לקהילת ‘מילה טובה’ וקבלו פעם בשבוע חינם
 את הניוזלטר שלנו עם מענה על השאלות הכי בוערות
סרטוני השראה וכלים מעולים לחיים:

דילוג לתוכן