דברים שכתב יוני נתנאל על פתק לזכרו של חברו שמואל וייס הי"ד. הפתק נמצא בכיס חולצתו והולחן לשיר: ראיון ברדיו
החזן הצבאי הראשי שי אברמסון שר את 'בלדה לחובש': ובביצוע המקורי של יורם גאון: נמשיך עם "ארץ צבי" האחד והיחיד:
החל ממוצאי יו"ט הראשון של פסח, נהגו ישראל לספור בכל לילה את ספירת העומר. כל הקהל
"יום אחד הגעתי הביתה בסוף יום עבודה. השעה הייתה שעת דמדומים. הסתכלתי על החצר והרגשתי שמשהו לא רגיל מתרחש, משהו
"אתה יודע, אחי, מגניב הקטע הזה של יציאת מצרים. קוּל כזה, נורא ניו-אייג'י. חופש, שחרור, מימוש עצמי. ממש חבל על
בסוף המאה התשע עשרה תוחלת החיים הממוצעת בארצות המפותחות היתה בערך חמישים שנה. מגיפות המוניות הפילו מיליוני חללים, ואחוזים עצומים
כולם מכירים את הכלל התקשורתי "כלב נשך אדם – זה לא חדשות. אדם נשך כלב –
תקציר הלכות ברכת האילנות על הרעיון שמאחורי: הברכה במחיצת הרב מרדכי אליהו זצ"ל:
אחת חכמה. כשכולם עובדים במרץ בסיכול ממוקד של כל גרגר חמץ ובמיגור האבק שמאחורי הארונות, היא מתעקשת להתמקד בהכנות הרוחניות.
מי אתה, הבן הרשע? מה בוער בנפשך? מדוע אתה יורה חצים ובוחר בהתרסה? "מה העבודה הזאת לכם". 'לכם' ולא לך?
הפגישה האחרונה שלנו הסתיימה בטריקת דלת. הטונים עלו, הפנים האדימו, ונדמה היה שתהום עמוקה הולכת ונפערת בינינו. היה לי הרבה
"שלום אבא. אתה קורא את המילים האלו וסימן שאלה גדול מרחף לנגד עיניך. ממי זה, ללא הרוחות?! מי קורא לי
העולם, כידוע, מתחלק לשתי קבוצות: דתיים וחילוניים. דתיים כידוע הם אנשים מצווים ומשועבדים לתורה, משועבדים לרב, משועבדים לאמונות ודעות קדומות.
הלכות פסח הן רבות ומפורטות. אנו מצרפים שני תקצירים נוחים שלה: מאת הרב אלחנן פרינץ ומאת הרב עידן בן אפרים. מורים
בימים שלפני ליל הסדר מסתובב גבי ותולה מודעות בבתי המלון וב"גסט-האוסים" בעיר מומבאי, המזמינות את ציבור היהודים לליל סדר כהלכתו בבית
זה יקרה בעוד כמה ימים. השמש תשקע, הכוכבים יבצבצו במרומי הרקיע וכל המשפחה תתכנס לאירוע מיוחד המתרחש פעם בשנה. ליל
א. הימים שבין חג הפורים לבין חג הפסח נקראים ימי "בין הממתקים", שבהם מאביסים את הילדים בשיירי משלוחי המנות, מבלי
– תגיד, חילוני יכול לחזור בשאלה? – איזו מין שאלה מוזרה זאת. ברור שלא. – למה לא? – כי הוא
בליל הסדר הקרוב היא תשים עוד מייק אפ ותדאג להדק היטב את האבקה הגדושה אחר תסתכל אל מול בבואתה הניבטת